vineri, 19 februarie 2010

Walking on a D.R.E.A.M

Cred ca ma indragostesc din nou :D.....si ce e si mai misto e ca povestea asta care doar ce a inceput e de o mie de ori mai intensa decat orice am trait pana acum.....EA in schimb nici macar nu are habar cat de mult o pretuiesc, diferenta insa este ca am invatat foarte mult din experienta mea anterioara iar acum totul e mai limpede, iar pentru asta ii multumesc domnisoarei care m-a dezamagit dar in schimb m-a adus cu picioarele pe pamant :P......Scriu porcariile astea si ascult Empire Of The Sun - Walking On A Dream care e o piesa perfecta pentru ceea ce mi se intampla acum :)........DAR, pentru ca intotdeauna exista un DAR, pe langa Empire of The Sun mai ascult si Jason Mraz - Bella Luna, de fapt adorm pe piesa aceasta :D....si nu spun prostii cand afirm ca m-am indragostit si sunt ferm convins ca declick-ul s-a produs exact cand dansam cu individa pe acordurile acestei piese....Povestea continua....si eu sunt fericit....da mai bine puneti mana si ascultati MRAZ, mai exact albumul Me A-Z :D....si pun pariu ca o sa va doriti ceva nou :) Hai pa ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu