luni, 1 februarie 2010

Februarie.....

O luna ca toate celalalte dar totusi mai speciala, o luna in care cei fara partener sau partenera trag o concluzie dureroasa......Ei nu au pe nimeni, nu au cu cine sa petreaca Valentines Day, de altfel o sarbatoare traditionala romaneasca :)))) Nici eu nu mai am pe nimeni desi mi-as fi dorit sa am o "valentina", dar cred k ma duc la vecina la usa, ca o cheama Valentina :P si o invit la un cidru intr-o bodega ordinara din cartier, ca poate o cuceresc :P.....eheee taica fetele se lasa acum mult mai usor decat pe vremea mea, inainte trebuia sa ai un anumit statut social sa provii dintr-o familie buna, sa ai educatie, sa fii un gentelman....etc, acum, trebuie sa ai un Nokia, macar o aparitie pe cocalari.com ( la rubrica, cocalari de peste hotare ) si minim 200 de RON in portofel si e a ta pentru cel putin 6-8 ore :)......dar nu trebuie sa generalizez pentru ca mai sus faceam referirie la o anumita categorie de domnisoare. Asadar anul asta sunt singur de Valentines Day, probabil ca o sa muncesc si o sa fiu bombardat de imagini gen, iubi o tine in brate pe pisi si o saruta cu foc, ii ofera un buchet de flori si o cutie cu bomboane, ceea ce e foarte frumos, dar eu am sa ma IMBAT, iar dupa ce ma imbat sper sa fiu mai romantic ca pana acum :)))) poate cine stie, imi gasesc si eu jumatatea pierduta in aburii betiei :D.........In final va reamintesc ca a venit luna februarie, luna iubirii, deci nu ezitati sa vizitati targul de cadouri de la sala Dalles (de luni pana vineri intre orele 08-20) :)))) Asadar,iubiti-va mult si nu uitati de cadouri, rasfatati-va partenerele iar voi fetelor, alintati-va partenerii.....cred k am sa-mi fac si eu o surpriza ( sa ma autorasfat putin :P )...shhhh, cv de care nici sa nu am habar :D.......Over and out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu