miercuri, 27 ianuarie 2010

Deep Dive Corp. vs Tosca


Ei bine am revenit cu un post strict despre muzica ( asta ca sa nu va mai plictisesc cu "despre mine-uri" ) si mai exact despre descoperirile mele recente in materie de muzica buna. Este vorba de ceva downtempo si chillout dar cu bazele in muzica electronica. Am sa va zic ca mie imi place mai mult Tosca pentru ca au capul mai mare, se pare :).......dar si Deep Dive Corp. sunt hrana pentru suflet. Din pacate in Romania nu se prea asculta genul pentru ca suntem prea grabiti si prea stresati sa ne mai putem permite sa ne relaxam in compania unei muzici de genul, plus ca suntem bombardati de munti de muzica de ca.at :| peste tot, radio, tv, internet.....oricum la noi tot ce e de prost gust este promovat la maxim in tot ce inseamna media. Sa revenim, asadar ambele concepte muzicale au influente din jazz, blues, trip-hop, si asta le face aparte.Spuneam ca Tosca sunt favoritii mei pentru ca au adus jazz-ul in prezent si nu oricum, ci intr-un mod foarte firesc si de bun gust, au reusit sa imbine 2 lumi total diferite si mai ales au reusit sa stearga din istorie o gaura de 60-70 de ani.....realizand astfel un sound epic si foarte rafinat, nu va scriu mai multe pentru ca stiu ca am sa va plictisesc si in final tot muzica va fi elementul decisiv.In concluzie am sa strecor cate ceva de la fiecare si poate astfel voi reusi sa va scot din rutina ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu